sâmbătă, iulie 04, 2009

Cum va fi nunta mea?

Au trecut ani buni de cand am mers la prima nunta sa muncesc nu doar sa sarbatoresc. Si ii voi fi mereu multumitor domnului Nicu care m-a luat si mi-a oferit posibilitatea sa invat intr-un domeniu atat de vast, atat de frumos si atat de graitor.

Dar dupa atatia ani, dupa atatea nunti am ajuns sa imi pun intrebarea "CUM VA FI LA NUNTA MEA". Am vazut atatea, am inteles atatea despre ce inseamna o nunta, despre ce inseamna pentru invitati sa se "distreze" la o nunta si despre cat este de important ca nunta ta sa fie o amintire placuta si extrem de placuta pentru cei prezenti.

Am vazut atatea lucruri simple si banale care nu au existat la nunta pentru ca pur si simplu mirii nu s-au gandit cat de simplu este sa faca asemenea lucruri astfel ca m-am hotarat sa incep scrierea unor articole despre lucruri ca: etape, prezentare, organizare, etc. si altele care sunt necesare la o nunta, pentru ca cei care au asemenea planuri pe viitor sa poata sa isi faca o idee despre ce si cum trebuie facut.

Dar VREAU ceva de la VOI, voi cei care veti avea nunta, voi cei care v-ati gandit la anumite lucruri despre nunta voastra (chiar daca nu sunteti siguri inca cu cine va fi si cand va fi) sau pur si simplu daca trebuie sa ajutati pe cineva la organizarea unei nunti. Vreau de la voi INTREBARI.....intrebari despre: ce va trece voua prin cap.

DE CE fac asta?
Pentru ca am fost recent la o nunta care m-a impresionat extrem de tare, si doresc ca si fotograf sa gasesc din ce in ce mai multe nunti de acest gen. Astept intrebarile voastre si trimiteti mai departe, poate vom ajuta o nunta impreuna.

Omul din spatele obiectivului.

2 comentarii: